Tucker Carlson został oszukany przez sygnalistkę YouTube Kate Middleton

Tucker Carlson stał się obiektem żartu w związku z niesławnym edytowanym zdjęciem Kate Middleton.

Była prezenterka Fox News została oszukana przez brytyjskich YouTuberów Josha i Archiego, aby udzielili wywiadu fałszywemu sygnaliście na temat Pałacu Kensington, który był skłonny zdyskredytować sfałszowane zdjęcie.

Archie Manners udawał byłego twórcę treści cyfrowych księcia i księżnej Walii, twierdząc, że został zwolniony za przeróbkę zdjęcia z Dnia Matki tak bardzo, że zdenerwowało to opinię publiczną.

Transmisja Tuckera Carlsona na Twitterze (obecnie X) przyjęła jego historię po tym, jak Manners i współspiskowiec Josh Peters sfałszowali dokumenty dotyczące zatrudnienia w Pałacu Kensington.

Fałszywy list zaręczynowy YouTubera do sygnalisty zawierał klauzulę stwierdzającą, że nieletni mają prawo do amputacji kończyny, jeśli ich okres próbny nie powiedzie się.

Zespół Carlsona nie odkrył nieprawdopodobnie fałszywego dokumentu i Manners został wysłany do studia w Londynie z infolinią dla Carlsona w celu przeprowadzenia wywiadu.

Na nagraniu YouTubera Carlson przedstawia swojego gościa następującym stwierdzeniem: „Zrobiliśmy, co w naszej mocy, aby zweryfikować, czy Twoja tożsamość jest tym, za kogo się podajesz. Nie jesteś fałszywy”. [Alexei] Nawalny, czyli żart”.

Manners powiedział o swojej postaci: „Zostałem zwolniony za zaniedbanie, ponieważ znaleziono edytowany przeze mnie montaż… praca redakcyjna była dla mnie prawie zbyt duża, abym sobie z nią poradził”.

Twierdził, że wujek Middletona zrobił zdjęcie w okresie świątecznym i musiał usunąć choinkę z tła. „To niesamowita historia” – mówi Carlson.

Nadawca wydawał się zadowolony z wywiadu i powiedział Mannersowi: „To było świetne”. Jego pracownicy powiedzieli później Mannersowi, że wyemitują wymianę zdań „na początku przyszłego tygodnia”.

Manners powiedział Deadline, że on i Peters postanowili zdemaskować swoją przykrywkę, ponieważ nie chcieli podawać wprowadzających w błąd informacji obserwującym Carlsona 12.6MX.

„Nie chcieliśmy tworzyć kolejnych plotek, które nie były prawdziwe, i rozpowszechniać je wśród wielu, wielu osób” – powiedział. „Nie chcieliśmy, żeby nasz film był zbyt żenujący”.

READ  Południowo-zachodnia tyrada Savannah Chrisley wywołuje reakcję linii lotniczych: opowiedziała „inną historię”

Manners powiedział, że „pogłaskał” ego Carlsona „bzdurą**”, twierdząc, że dał byłemu pracownikowi Foxa wyłączność, ponieważ „brytyjskie media głównego nurtu go nie dotykały”.

Deadline skontaktował się z siecią Tuckera Carlsona w celu uzyskania komentarza.

Josh i Archie to popularni dowcipnisie na YouTube, mający prawie 1,5 miliona subskrybentów. Poprzednie żarty obejmowały nakłonienie Carole Baskin do udzielenia wywiadu i wręczenie wolnej mówczyni Katie Hopkins fałszywej nagrody.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *