Chrześcijański prezenter radiowy Dave Ramsey stoi w obliczu pozwu w wysokości 150 milionów dolarów od słuchaczy, którzy twierdzą, że zostali oszukani przez promowaną przez niego firmę zajmującą się wynajmem nieruchomości w oznaczonym czasie.

Dave Ramsey w swoim programie radiowym udziela porad finansowych opartych na Biblii.Program Ramsaya/YouTube

  • Dave Ramsey stoi w obliczu pozwu o 150 milionów dolarów od słuchaczy w związku z promocją grupy wyjściowej w oznaczonym czasie.

  • Red Hine oferował pozyskanie płacących klientów z umów timeshare, ale często tego nie robił.

  • Prawnicy twierdzą, że Ramseyowi zapłacono 30 milionów dolarów za ulepszenie Red Hein w ciągu sześciu lat.

Chrześcijański prezenter radiowy Dave Ramsey stoi w obliczu pozwu w wysokości 150 milionów dolarów od 17 słuchaczy, którzy twierdzą, że odegrał rolę w ich oszukaniu, promując firmę zajmującą się wynajmem nieruchomości w oznaczonym czasie.

garniturw kwietniu przeciwko Ramsey i firmie marketingowej Happy Hour Media Group w Sądzie Okręgowym w Zachodnim Waszyngtonie, argumentowali, że prezenter radiowy promował Timeshare Exit kosztem finansowym swoich słuchaczy.

O sprawie jako pierwszy poinformował m.in Serwis informacyjny dotyczący religii.

Ramsey udziela porad finansowych milionom słuchaczy w swoim programie radiowym Korzystanie z nauk biblijnych. Słuchacze będą się kontaktować, prosząc o poradę w zakresie zarządzania swoimi finansami, aby W maju para szukała pomocy w spłacie długu w wysokości 760 000 USD.

W pozwie stwierdzono, że Ramseyowi zapłacono miliony za reklamę zespołu kasy w oznaczonym czasie, który jest obsługiwany przez Red Hine & Associates z Kirkland w stanie Waszyngton. Prawnicy twierdzą, że Ramsey otrzymywał miesięcznie 450 000 dolarów od Red Hine za swoje usługi, co łącznie wyniosło 30 milionów dolarów.

Reed Hein obiecał wyciągnąć klientów z umów timeshare, ale często tego nie robił, zgodnie z pozwem.

W 2017 roku operatorzy timeshare rozpoczęli skuteczne działania prawne przeciwko spółce. W 2021 roku był to Czerwony Hein nakazał zaprzestanie oszukańczych praktyk, powiedział prokurator generalny stanu Waszyngton Bob Ferguson, i zapłacił 2,6 miliona dolarów do wykorzystania na zadośćuczynienie ofiarom. Firma następnie zaprzestała handlu.

READ  Szef Volkswagena wzywa do kompromisu w celu zakończenia wojny z Ukrainą, aby pomóc gospodarce UE

Każdy z 17 powodów w kwietniowym pozwie twierdzi, że zapłacił tysiące za usługi zespołu przerwy po wysłuchaniu promocji Ramseya. Mówią, że często doradzano im negocjowanie ugody z ich udziałami w oznaczonym czasie i zwykle nie mogli skontaktować się z Reedem Heinem.

Ramsey promował Red Heina w latach 2015-2021 i przestał, gdy firma przestała mu płacić, zgodnie z pozwem. Mówi się, że w tym czasie otrzymał tysiące listów od słuchaczy, którzy powiedzieli, że są niezadowoleni z usług firmy.

Mówi się, że w okresie, gdy Ramsey promował Red Hine, firma otrzymała 70 milionów dolarów opłat od klientów skierowanych do niej przez gospodarza radiowego.

Prawnicy twierdzą, że w miarę narastania skarg Ramsay stał się bardziej wojowniczy w kwestii swoich powiązań z firmą.

„Zamiast przyznać się do oszustwa, Ramsay nagrał dziewięciominutowy fragment radiowy, w którym zaatakował każdego, kogo uważał za odpowiedzialnego za spustoszenia Red Hein” – napisano w pozwie. Strony te obejmowały spółki timeshare i prokuratora generalnego stanu Waszyngton.

„Ramsey nigdy nie zwrócił żadnego z dziesiątek milionów dolarów, które Red Hein i Happy Hour Media Group zapłacili mu za ciężko zarobione pieniądze jego słuchaczy. Zamiast tego Ramsey zdecydował się czerpać zyski z pieniędzy swoich słuchaczy” – mówią prawnicy.

Ramsey i Happy Hour Media Group nie odpowiedzieli natychmiast na prośby Insidera o komentarz, które zostały złożone poza normalnymi godzinami pracy. Religion News Service również nie uzyskał odpowiedzi od Ramseya ani Happy Hour.

Przeczytaj oryginalny artykuł na Biznes zainteresowany

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *